Koko

Min kamrat Benjaminfikusen har nu gått i graven, trots både kärlek och omvårdnad så har alla bladen lossnat och den ser ledsen och död ut. Måste meddela min gode vän Stockholmaren att jag tagit död på hans gamla växt....

Jag har av någon anledning alltid tidigare trott att när vi människor dör så rinner all vätska ur våra kroppar genom fötterna (!!!) Fråga mig inte vad jag fått detta ifrån.... Delade med mig av mina tankar till en god vän... Hans enda svar var Ellie säg inte det där till nån, folk kommer tro att du är koko ! Men nu är det ute....

och jag kan väl säga som så att det där är långt ifrån det konstigaste jag har trott....

"Går inte till ögon och hattarna på sne"

Kommentarer
Postat av: bright

haha..går inte till ögon....jo du ellie..haha..:)
Rinner ut genom fötterna..?...fantastisk tanke..haha..;)

2008-04-22 @ 22:36:41
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0