Första dan på stan

Bestämde mig för att gå ut efter 3 dygns sängliggande. Gick och fikade med en kamrat utanför lilla centrum, jag kände mig nämligen lite folkskygg dagen till ära och ville helst inte vara uppe i onödigt mycke folk.
Dock övertalade min gode vän D mig att hänga med honom på bolaget, det skulle gå så himla snabbt för han skulle bara köa en flaska vin....
Vad vi inte visste var att halva stan var avspärrad pga nått sorts sprinterlopp, med en jävla massa folk i farten. Jag gick med min solbrillor och fösökte verka osynlig.... Fick följande mail på facebook ikväll....

Såg dig med D idag...ett fövirrat par med en massa löpare runt omkring... det var ju inte Stockholm maraton precis ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0