Jaha ja

Insåg idag att det är exakt en vecka kvar till jul idag.
Tråkigt för mig med tanke på att jag jobbar varje dag + hela helgen och inte har köpt en enda liten julklapp......
Dessutom är bilen paj så jag tar mig inte direkt utsocknes.

Jag som trodde att jag skulle var helt förändrad detta år och vara jättepyntig och pynta ihop personliga små paket.

Icke....

Det blir tydligen precis som varenda annat år, springa runt på stan sista dan som en dåre och försöka roffa åt sig nått av det som finns kvar.

Men nästa år då.....

Kommentarer
Postat av: Janet

Din bil oxå?!! Vad är det med tomten i år?!

2008-12-17 @ 22:12:01
URL: http://www.metrobloggen.se/janet
Postat av: bright

med tanke på att man får lönen på tisdag får jag åxå julshoppa i Härnta..hmm..intressant...:)

2008-12-18 @ 08:03:01
URL: http://metrobloggen.se/bright
Postat av: dave the brave

behöver du låna wheels är det bara att säga till. en annan går nämligen på ledighet imorgon och planerar att vara ledig en bra bit in på det nya året...

2008-12-18 @ 22:27:36
Postat av: Anonym

behöver du låna wheels är det bara att säga till. en annan går nämligen på ledighet imorgon och planerar att vara ledig en bra bit in på det nya året...

2008-12-18 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0