Viktklubben, igen....

Nu gjorde jag som man skulle, la in min lilla frukost som bestod av fil med kanel och min lunch som bestod av en bakad potatis, nu får jag knappt äta nått mer på hela dan om jag ska följa programmet....
En ynka liten middag som måste vara väldigt kalorifattig....

Är inte det lite vääääl snålt.....

Herregud jag kommer ju att hinna svälta ihjäl innan det nya året kommit, jag har läst om sånt där och det kan tydligen gå väldigt fort utför när man väl börjat svälta.....*hjälp*

Kommentarer
Postat av: Bright

Hur många kalorier får du äta om dan då? jag får äta 1300.. Nystart nu EFTER nyår..taktiskt av mig..hehe..

2008-12-29 @ 17:42:54
URL: http://www.metrobloggen.se/bright
Postat av: Ellie

Samma här... 1300 och inte en ynka kalori mer... Jag tror att det här egentligen är nån mystisk form av självplågeri.... Tror dock också att jag får sätta igång på "riktigt" efter nyår hehe

2008-12-29 @ 17:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0