Viktklubben

Anmälde mig till viktklubben (?) igår..... Skulle kunna döda för nått gott idag....


Försöker föra nån form av resonemang med mig själv, å ena sidan så bör man ju nästan vänta till efter trettonhelgen med nån form av drastisk förändring eftersom man vet ju redan innan att man både kommer inta en del alkoholhaltigt och en jäkla massa inte helt nyttig mat under nyårshelgen....

Men å andra sidan så finns det ju aldrig nån bra dag att börja eftersom alltid finns det ju nått som händer och sen måste man ju helt enkelt bara bestämma sig ibland. Det här ska ju bli min nya livsstil....eller?....


Hmm alla dessa beslut, för övrigt säger ju folk alltid att man inte ska fatta viktiga beslut på fastande mage....
okej, jag börjar efter nyår....

Godismaskinen here I come.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0