Camping

För att ni ska komma i rätt stämning

Jag har precis spenderat mitt livs första helg i en husbil.

Det är trivsamt att bo på camping ska ni veta. Det var precis allt jag tänkt mig och lite till.
När jag hörde musiken spela upp på dansbanan på fredag kvällen så blev jag nästan rörd. Hela helgen var som att delta i TV programmet Kolonilotten Irirs om nu någon av er sett detta trivsamma program.

Den enda besvikelsen var väl egentligen att duscharna var helt gratis, jag hade sett fram emot att enkronor skulle vara hårdvaluta och att det skulle vara en stor cirkus varje morgon när 6 personer ska duscha och ingen har mynt.
Detta uteblev dock, men det var trevligt ändå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0