Gud hör bön

Fick svar:

Hej Ellinor!


Det är inga problem, jag har ni avbokat eran stuga och hoppas ni får chans att komma till oss nästa år!


Vänliga Hälsningar


Siljansbadets Camping


Jag älskar Siljansbadet !!!

Syrran har precis ringt och bokat hotell istället..... Camping har väl egenligen aldrig ens varit vår grej, men nu har jag i alla fall i tanken varit lite flexibel.... och som alla brukar säga till jul det är tanken som räknas.... säkert.....

 Dalarna here I come, ja inte nu precis men om 2 veckor

Jag längtar !!


Kommentarer
Postat av: Kurr

Mys å pys å ljuver? Kul att det löste sig!

Skriv en bok å inte en blogg.

Du är full av tankar som ska ut - endast strukturen bör jobbas igenom.

2008-07-10 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0