Jag älskar tonåringar

Eller ja inte alla, men den gamla sortens tonåringar.

Såg 3 "hårda" bruttor i 15 års åldern med pannband och hela kittet som gick på stan med varsin ciderflaska i glas.
Ja jag menar inte sånt man köper på bolaget utan såna som man köper på snabbköpet. Dom var lite lagom bröliga så som man är i tonåren när man vill vara lite full(fast man inte är det).

Jag har tyvärr aldrig under mina tonårsår försökt att supa mig full på snabbköpscider, men jag misstänker att det är ganska så svårt.

Jag blir i alla fall glad det fotfarande finns små oskyldiga tonåringar som försöker supa sig full på gammal hederligt vis.... det verkar tyvärr vara en utrotad art...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0