Internet är inte så tokigt trots allt

Eftersom jag innan jag skaffade denna blogg i stort sett aldrig var ute på internet förutom när jag skulle betala räkningar, så har jag liksom inte riktigt förstått vad människor som spenderar hela sin fritid framför skärmen sysslar med.

Igår var jag dock ute och spanade runt på nätet, och där låg den som en liten skatt framför mig.... det finns tydligen någon likasinnad därute.....

Jag slungas tillbaka i tiden, där jag står på gårdsplanen utan för en röd liten villa med vita knutar.
Vi har satt en stereo i fönstret och själva står vi och dansar och fylleskrik/sjunger i gruset.

Min sommar med Fredrik Kempe, jag vet inte hur många gånger vi satte "why do you lie when you say that you love me" på repeat den sommaren.
Det finns bara en enda människa som jag känner som har den plattan(och framför allt älskar den låten lika mycket som jag) och nu har jag den helt plöstligt i egen ägo. Det känns stort....

Även om den exakta känslan från den sommaren aldrig kommer infinna sig igen så kan jag i alla fall lyssna, känna lycka och komma ihåg.

Fredrik nu finns det i alla fall 2 i Sverige som har din skiva, stort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0