Jag är ganska kul faktiskt !

Ibland roar jag mig själv med små projekt. Jag tycker nämligen själv ibland att jag är jävligt kul.
Idag var jag på Hemköp och skulle handla. Jag skulle köpa mig lite frysta bär, man jag kunde inte riktigt hitta dom. Då såg jag en snofsig gubbe i kostym (typ 35-40 år) så  jag bestämde mig för att låtsas att han var ett biträde (med det visste ju inte han)

- Vart har ni frysta bär ?
-Jag jobbar inte här
- Oj näha ursäkta sa jag och såg väldigt förvånad ut.

Jag höll på att skratta ihjäl mig själv ! Jag menar det var ju helt uppenbart att han inte jobbade på Hemköp det fattade ju vem som helst t om jag eftersom han hade kostym, men när jag tänkte på hur han skulle fundera på om folk trodde att han jobbade i frysdisken på affären så tyckte jag att det var helt hysteriskt roligt !

Man får det inte roligare än man göra sig....

Jag ser redan framemot mitt nästa humorprojekt.....

Kommentarer
Postat av: A

HAHHAHAHAHAHAHA

2008-06-27 @ 23:20:12
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0