Dejting-skulle inte tro det

Snackade med en kamrat igår om dejting, kan tyvärr inte dela med mig av hans story (men det var sjukt kul !).
Dock kom jag att tänka på den gången jag mött en kille från Holland som skulle komma hit (eller till Stockholm) och hälsa på. Vi hade bara träffats en gång under berusade former, men vi hade mailat och han verkade mysig.

Vi mötes på tågstationen-jag ville dö !

Vi gick och fikade jag fick ett silverarmband med hans namn på en bricka, ni vet ett sånt där som man fick av killar när man frågade chans och var 14- jag ville dö !

 Sen skulle han stanna i 4 !!!! dar.....

Sista dan var jag så illa därann att jag tvingade min syrra och hennes kille att skjutsa honom till Arlanda svintidigt fast hans plan inte skulle gå förrän på kvällen. 
Han satt och höll mig i hand i baksätet och sjöng kärleksballader-jag ville dö

Senare fick jag ett mail där han tyckte att vår helg var magisk och att han kände nu starkare än nånsin att jag var den perfekta  kvinnan för honom- jag dog

Kommentarer
Postat av: bright

haha..den snubben har jag har jag inte hört nått om..men jag förstår..han verkar stå på "skämslistan"..haha..

2008-05-27 @ 11:16:48
URL: http://metronloggen.se/bright
Postat av: Janet

Det här kommer jag igåg... HAHAHAHAHA....vilka trådar du hade!

2008-05-27 @ 17:34:01
URL: http://metrobloggen.se/janet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0