Gud giv mig styrka

För första gången har jag förstått att jag måste vara född med nån form av lättare hjärnskada- jag kan tydligen inte lära mig av mina misstag.
 Hur i helvete kan jag vara så dum att jag färgar håret själv när jag inte kan ett enda skit om hårfärg. Jag ser ut som en trattkantarell i skallen. Nån form av obeskrivlig gulorange explosion har just inträffat i min hårbotten !
Så mycket för sommarfin.
Blir det inte bättre när det torkar måste jag försöka införskaffa nån sorts huvudbonad och det är snabbt.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men för faaaan när ska du lära dig kvinna.. Vad har jag sagt, be MIG om hjälp nästa gång..hihihi.. Puss // Murri

2008-05-29 @ 15:26:01
Postat av: Janet

Go Ellie, go Ellie, Go Ellie... det blev i alla fall inte rosa den här gången ;-)

2008-05-29 @ 17:39:47
URL: http://metrobloggen.se/janet
Postat av: Bright

Men du vet ju att vi hjälper till..bara säg till..haha..du är för rolig..:)

2008-05-29 @ 20:49:48
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0