Filminspelning....

Det pågår värsta Gösta Ekman filmen här hemma... med mig i ofrivillig huvudrollen....

Skulle precis plocka ner en låda högst upp i garderoben, den var rätt så tung och på den låg 2 ljusstakar som jag inte hade koll på.
När jag drar i lådan så ramlar ju såklart dom ut, och när jag ska försöka rädda dessa tappar jag balansen och åker/snubblar på nått mystiskt sätt in i draperiet med lådorna i högsta hugg, vilket i sin tur leder till att draperiet slits ner från taket och slutligen sliter jag dessutom sönder själva lådan....

Foten i kläm, jajemän.....

Kommentarer
Postat av: singla

haahahahahaha

NU är bloggen tillbax! kram

2008-11-28 @ 20:21:31
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0