Halv 8 hemma hos mig

Såg precis ett program som jag inte sett förut "halv 8 hemma hos mig". Det går ut på att 4 personer går hem till varann och käkar middag, sen betygsätter man varandras middagar.¨...
Såg senariot framför mig, dvs att jag skulle vara med på programmet.

Jaha Ellie vad har du förberett för mat då ?

Ja till förrätt hade jag tänkt en avokado med köpt skagenröra
Huvudrätt får bli sojakorv med bröd eller pasta
och till efterrätt hmmm
det får nog bli en lakritspuck.....

Faan vilken gourmand man är.....

Kommentarer
Postat av: David

men håll med om att det är ett fantastiskt program. jag älskar det. helge skogs fantastiskt syrliga och kvicka kommentarer. got to love helge.

bli kry snart. kram

2008-11-27 @ 20:41:12
Postat av: Ellie

I love the program, men jag hatar Helge Skoog...

vad har han för problem ??? Nä programmet skulle vara så mycket bättre utan Helge !!

2008-11-27 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0