I´m back.....

och nu ska jag dela med mig... jag vill ju inte att ni ska behöva sitta lottlösa hemma i stugorna...


Här är tanterna på mitt hotell som gör vattengympa, väldigt spännande ...
en aktivitet som jag ägnade mig åt nästan varje dag faktiskt,
ja alltså att titta på.....

(ganska ovanlig vattengympa för övrigt då hälften av övningarna var utan vatten)



Här var utsikten från min solstol åt ena hållet



och här åt andra.....
'

Som ni förstår så har jag haft det så skönt så skönt. Jag har i vanlig ordning mest bara slöat och läst böcker. Jag har gjort en del annat också, men det får jag dela med mig av senare

Kommentarer
Postat av: singla

jo men det där ser ju helt ok ut:)

2008-11-19 @ 00:09:06
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0