Utblottad ?

Na faktiskt bara blottad.....

Forsta dagen vid poolen (som for ovrigt ar gigantisk).
Ellie tror att hon ar elitgymnast, forsoker lite smidigt hava sig over en kant till nasta pool.
Nar jag  forsoker hava mig over blir dock mina bikinibyxor helt plotsligt valdigt stora. Detta gor att nar jag forsoker svinga mig over kanten sa visar jag samtidigt hela mitt underliv for samtliga besokare runt poolen....
Jajemansan... sa nu har man hunnit gora en redig entre....

Man vill ju inte garna ga obemarkt forbi har i livet......


Kommentarer
Postat av: anna

go ellie, goooo!

2008-11-03 @ 22:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/singla
Postat av: Janet

Tack för att du lyser upp min vardag!!

2008-11-05 @ 19:21:51
Postat av: Marry

Hahahaha, ännu en klassisk Ellie-story...:)

2008-11-10 @ 17:55:55
Postat av: a-s

Are u back in town.... Eller gick du under jorden efter blottningen:) jag vet en annan i ungdomens tid som gick in på Bränpa med kjolen på magen efter att ha haft kisspaus på vägen dit...det är bara att komma igen...

2008-11-16 @ 08:11:22
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0