baka baka liten kaka

Leila bakar.... min favorit....
Jag har i och för sig aldrig sett programmet, men recepten....

Personligen tycker jag bäst om torra tantkakor, men tänk att bjuda hem en massa folk och sen har man dukat upp ett fullt bord. Fyllt med smaskiga muffins med fin glasyr, små roliga kladdkakor med grädde och en massa lustiga små maränger i olika färger. Folk kommer att må så sjukt dåligt av all socker och choklad, men dom kommer att måsta äta ändå för att allt ser så gott ut... Vilken fest !

Tyvärr känner jag inte så många människor som gillar kakor och bakverk, dessutom har jag väldigt liten frysbox....

Hmm men nångång när jag har bytt bekantskapskrets eller eventuellt skaffat mig en större frysbox då jävlar sa jag bjuda in till ett redigt bakverkskalas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0