Okej bara 1 till.....



Pax på det lilla parasollet längst fram vid havet...
Jäklar vad jag ska ligga just där och läsa mina böcker och kolla på när min kille spänner magmusklerna nere vid strandkanten.
På kvällarna kommer vi springa hand i hand i slowmotion på stranden, jag kommer se ut som Angelina Jolie och F kommer se ut som Mikael Persbrant.....
Det stod nämligen i broschyren att man var välkommen till drömmarnas land.

Hmm okej kanske en smula överdrivet. Sanningen är att min syrra fyller 30 och hon och hennes familj åkte ner förra lördan och ska stanna i 3 veckor.
Som den behändiga storasyster jag är så ska jag och F åka ner och överraska min kära syster som en liten födelsedagspresent och sen ska vi stanna där med dom i 2 veckor.

Det är därför mer sannorlikt att jag kommer springa runt med syrrans ungar på stranden och se ut som en rätt blekfet ganska alldaglig svensk.

Men så länge solen skiner så kommer jag vara så nöjd så nöjd....

Kommentarer
Postat av: Paula

Du anar inte vad jag är avis, värme och sol är precis det jag behöver.

Kram P

2008-10-30 @ 07:34:17
URL: http://scienceplan.blogspot.com/
Postat av: bright

Jag är avundsjuk..min chef kom hem därifrån nu i veckan..han är jääävligt brun och han sa att det nästan var FÖR varmt...gnäll..vill åxå..:D

2008-10-30 @ 18:27:29
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0