I LOVE SAS

Sen byttes flyg och även sällskap, hamnade brevid en sur liten gubbe.  SAS hade nått erbjudande så alla som satt på vissa platser fick provsmaka deras nya meny. Vi satt på en sån plats.....

Ellie överlycklig !

Jag säger till gubben, "men shit vilket kalas vi hamnat på"
Gubben "mmmm" rätt så surt.
Då kontrar jag med " du vet hur det är, plötsligt händer det"
Då börjar gubben att skratta.

Jag ser hur det sakta tänds ett litet stjärnregn i gubbens ögon... kärlek !
(eller okej han kanske inte riktigt kände kärlek, men jag tycker att det bli roligare om man tänker så)

Han lånar ut sin finaste penna så att jag kan fylla i ett formulär, jag kastar hans kaffekopp när han har händerna fulla med sin tidning, han plockar upp min möss från golvet... ja ni förstår.....

Love is in the air.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0