Frikort

Jag har kommit fram till att i varje relation bör man ha några frikort. Ja alltså personer som man får ligga med utan att det gills. Jag har t ex Mikael Persbrand som ett frikort.
Jag får ligga med honom så mycket jag vill !
Hittills har jag inte legat med honom överhuvudtaget, jag har aldrig ens sett honom i verkligheten. Men om vi skulle mötas då vet jag att han tillhör frikortskategorin. 
Hittills har jag haft 2 frikortsaspiranter, det höll på bli en 3:e under ladies night..... men när jag hade nyktrat till bestämde jag mig för att han inte var frikortsmaterial.... Så "bygg-Matte" bara för att du står i bar överkropp med typ 100 magrutor och sågar på scenen och ser sjukt snygg ut, så vill jag härmed bara meddela att
-det blir inget !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0