Jag sliter mitt hår !!

Jag skulle vilja vara lite vuxnare. Ja inte så där tråkigt präktigt vuxen utan mer ordningssamt och planerande vuxen. Jag vet inte om det blev nån form av genetisk missbildning när jag föddes. Jag är nämligen kvar i nått form av apstadie, dvs innan mänskligheten fattade att man kan spara och planera saker.

Nu ska ni få ett färskt exempel från min vardag.

Igår sa jag till min kille att han kunde köpa lite bröd med sig hem så att vi kunde fika lite när jag slutade jobba.

Han köpte 2 tekakor. Grejen vara bara den att när jag kom hem efter att ha jobbat kväll och vi skulle fika så insåg vi att vi inte hade något smör. Vid det här laget så hade ju såklart affären stängt och det blev till att fika mackor med bara ost.

Men problemet kvarstod i morse när jag skulle käka frukost för eftersom han bara hade köpt 2 tekakor så hade vi inget bröd hemma, vi hade ju heller inget smör. Det hela slutade med att jag fick steka mig ett ägg.
Tyvärr upptäckte jag inte förrän efter jag ätit ägget att detta redan gått ut......

Vad är det för fel på mig, varför blir jag aldrig som vanligt vuxet folk ??? eller varför kan inte åtminstone min kille bli som vanligt vuxet folk så det blir nån form av balans.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0