Mental träning !

Idag är en fantastikt bra dag ! Jag har kommit på flera bra saker..... och det händer ju inte varje dag....

Min arbetskamrat har börjat med bantningskuren from hell.
Jag tror att direkt efter kuren totalt-svälta-sig-själv-till-döds så kommer nog den varianten som hon kör.

Hur som så har hon även börjat lyssna på en cd med mentalträning. Hon säger att detta är fantastiskt effektivit och att hon känner sig jättepeppad varje gång hon lyssnat på sin skiva.
Man ska tydligen lyssna på den en gång om dan.....
 
Hon lyssnar dock var 3:e timme för att kunna hålla motivationen uppe.

Då kom jag på det !! Det är klart att jag behöver lite mentalträning, herregud här går jag runt och tror att det är fysisk träning som gäller..... men icke !
Här ska inhandlas en CD och sen ska det liggas på soffan och insupa lite träningsform av nytt slag.
Den här gången vet jag att jag kommer att lyckas, för är det nått jag kan så är det att ligga och slappna av !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0