Sånt man roar sig med i småstan

Tjenare bloggen, nu är jag tillbaka.
Jag följde med min kamrat hundägarn på en långpromenad i storskogarna här omkring idag. Tog ungefär 2.5 timme innan vi hittade tillbaka till bilen.... jag hade redan innan i mitt huvud börjat fantisera om vem av oss som skulle offra sin hund för att vi skulle slippa svälta ihjäl.
Men hem kom vi, och det gjorde båda hundarna med....



Det roligaste av allt var att min gode vän D hade inte räknat ut att det är rätt så blött i skogen när det har regnat i typ 3 veckor, jag hade dock förberett mig med mina fina regnskor,  D knatade dock runt i jympadojor... Det svors rätt så kraftigt när vi kom in i området som såg ut såhär, inte från mig dock för jag gick mest runt i allt vatten och småflinade...



Men sen blev D på bättre humör...


Kommentarer
Postat av: Krutrut-Lisa

Jag vill åsså försvinna i skogarna med er...



KRAM Lisa

2009-09-02 @ 16:34:48
URL: http://www.krutrut.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0