Da holiday....

För er som fått stanna hemma är jag  ju inte sämre människa än att jag såklart vill dela med mig av en och annan semesterbild. Första veckan i Stockholm är inte dokumenterad på bild, men den kan väl i stort sett sammanfattas med 10 000 tjusiga bögar, en jävla massa vin, en del vin och fantastiskt trevlig sällskap.

Reste vidare till Göteborg.
Hann bara kliva av spårvagnen och ganska direkt sätter Elvis igång och sjunger en melodislinga i mitt huvud... 
Hörde klart och tydligt hur han nynnade på "in the ghetto"....

och det kändes väl ungefär som att det var där vi befann oss....



NU bestod ju Göteborg tackochlov inte bara av ghetto utan vi flanerade även i Linné där Britney hade en helt fantastisk mysig lägenhet som luktade precis så gott som man kan tänka sig att det gör hemma hos Britney. Det var trevligt att spatsera runt i hennes vackra kvarter och frottera lite med vanligt folk...
skönt också att kunna ta av sig den skottsäkra västen....
Tyvärr har jag inte kunnat få ut bilderna från Madonna konserten ur min mobil, men jag får väl bjuda på dom i nått senare inlägg...

Kommentarer
Postat av: a-s

i dessa kvarter är man fostrad....

2009-09-02 @ 21:06:13
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/
Postat av: a-s

i dessa kvarter är man fostrad....

2009-09-02 @ 21:06:27
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0