Den nya tiden....

Tjenare bloggen-tjenare Ellie

Ibland när man har bloggtorka kan det bero på att det inte händer ett skit i ens liv och ibland att det händer så jäkligt mycket.

Mitt liv är väl ungefär en kombination utav allt detta förtillfället.

Jag har  slagit till och blivit särbo så här på äldre dar.
Jag vet inte om jag egentligen någonsin hade önskan om att vara sambo, men det föll sig liksom naturligt och kändes som nått man borde efter några år. Man "ska ju liksom" bo ihop när man är vuxen och lever i relation...

Nu när jag har försökt leva "som man ska" i flera år så inser jag att jag trivs med att få ha mitt egna kryp in, jag gillar att kunna välja när jag vill umgås och när jag vill vara själv och framförallt att verkligen umgås när man umgås.... så nu provar jag väl det här ett tag och ser vad det blir av det....

Jag har i alla fall skaffat mig en alldelles egen storstadslägenhet. Nu ligger den i och för sig kvar i samma gamla vanliga småstad, men det är högt som tusan i tak och så är den sådär lite lagom sunkig så därför känns den som en storstadslägenhet, i alla fall för mig...

så...

tjenare nya livet - tjenare Ellie

Kommentarer
Postat av: a-s

När får man komma....

2009-12-16 @ 12:34:26
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0