Hjälp !!

Det är verkligen ett heltidsjobb med hund.
Det är trivsamt, men ovant att konstant vara vaksam....
Idag när jag gick på toaletten så låg lilla hunden och såg så snäll så snäll ut. När jag kom tillbaka gnagde han på vad jag tyckte såg ut som ett ben.
Tittade igen.... icke sa nicke.... där rök smörkniven från Hemslöjden.

Kniven i sig spelade ju ingen roll jag är mer orolig över att vi ska behöva åka till vetrinären och att dom i magen på hunden ska hitta typ 1 dl mått, 2 snusdosor, några dammråttor och en och annan pappersrulle....

Herregud det känns som att ett tu tre är jag anmäld till djurskyddsföreningen för vårdslöshet med djur, men jag försöker verkligen ligga steget före så gott jag bara kan .... hör ni det djurskyddsföreningen ?? Jag försöker !!


Kommentarer
Postat av: singla

hahhaahahahaha

han överlever nog får vi hoppas:)

2009-02-03 @ 13:27:24
URL: http://www.metrobloggen.se/singla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0