Thaisoppa ?!

I`m back

Efter att ha dvalat i några dagar är jag back in buisness. Har precis kommit hem från middag hos Vänninan.
Det är väldigt behändigt att käka middag hemma hos stödfamiljen, man får liksom göra lite som man vill.

Det bjöds på Chili con Carne, dock kom jag lite sent så familjen hade redan ätit sin middag när jag kom.

Det gjorde dock inget eftersom jag redan innan bestämt mig för att käka soppa så tog jag helt sonika med mig ingridienser och lagade egen mat.
Det lustigaste var att min käre sambo jobbade övertid så han kom ännu senare än mig och fick därför värma sin egna mat när han kom. 

Fast både jag och min sambo egentligen käkade utanför själva middagsbjudningen så är det trivsamt att få sitta i ett stort kök med människor man gillar och käka sin egengjorda soppa.
Det är sånt man ska göra mer av !

Kommentarer
Postat av: patrik

Jag håller med.:-) Ni är mer än välkomna fler ggr. GRATTIS till hunden, den var jättefin.

Ses på Lördag och glöm ej stjärtlappen för här ska bli åka av:-)

2009-01-29 @ 09:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0