Hemlig förälskelse

När jag var liten var jag hemligt (eller hemligt och hemligt hela väggarna var fulla av affischer) förälskad i Boy George.... Ett ganska konstigt val egentligen med tanke på att han under början på 80-talet var påtagligt likt en tjej, men men jag tyckte att han var den vackraste kille jag någonsin sett.

När den förälskelsen lagt sig övergick den i en George Michael period. Jag kommer ihåg julen jag fick hans första soloskiva, lyckan var total. Jag var 12 år och tyckte att den här låten var det mest sensuella jag någonsin hört.

På senare tid har det varit dåligt med förälskelse förknippad med musik, jag antar att jag har blivit äldre....
Men å andra sidan, när jag hör Bono sjunga den här låten så tycker jag att han har den sexigaste rösten i hela världen och jag antar att hade jag varit 12 igen så kunde detta ha varit början på en riktigt stor förälskelse....



Kommentarer
Postat av: David

Boy George - George Michael - David George; en helt naturlig kedja i ditt liv:)

2009-01-13 @ 21:40:15
Postat av: Ellie

Ja jag funderar på att avsluta med George Kid, det känns ju som rätt på nått sätt.....

2009-01-14 @ 07:49:01
Postat av: Fröken S (malmö)

OH MY GOD!!!! Jag var också kär i honom! Affischerna hade tyvärr min bästis då, vi delade, jag beundrade dom när jag var hos henne (ovanför sängen!!!), jag hade skivan iallafall, jag hade några madonna affischer dom var ju ganska lika där ett tag...:-)

2009-01-17 @ 18:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0