Vad ska man göra ?

Hemkommen från storstan... som vanligt när jag har varit storstan och kommit hem är det med viss sorg i hjärtat. 
Det känns som att allt som är så enkelt där är så svårt här och vice versa såklart.

Känns som att jag gått runt i dom här funderingarna rätt länge nu, men jag får liksom ingen rätsida på mina tankar...

Samtidigt har ju livet en tendens till att ständigt rulla på, det stannar ju tyvärr inte upp medan jag får tid att tänka klart utan det bara går vidare och vidare....

Känner mig inte så mycket klokare den här gången heller, kanske om möjligt bara mer förrvirrad...

Kommentarer
Postat av: a-s

DAily life is daily life, my dear. Its just about where to spend it...

2009-01-19 @ 20:23:38
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0