I ur och skur(hink)

Herregud, jag ska ju på bröllop nästa helg. Dessutom är jag Bålansvarig (eller hmmm jag väljer att kalla det så) ! 

ja jag är ju inte ansvarig för att dricka det lilla hoprörat utan mer för att komma på och blanda till den.

Lustig uppgift att lägga på mig.
Den enda gången jag överhuvudtaget gjort nån form av bålblandning, var väl på den gamla goda tiden i gula huset på Fiskekroken.

Där brukade vi blandade bål i 10 liters skurhinken när det var dags för fest....

Antar att dom har nån form av skålar till den här tillställningen....

Kommentarer
Postat av: a-s

Helsike det är ju så man gör! Det hade jag förträngt:) man hade ju en hel del livskvalitativa idder förr om åren må jag säga...

2009-07-16 @ 20:59:48
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0