Nu har jag minsann grävt fram

Hehe jag kom precis på att jag minsann hade fått ett USB minne med några bilder som en av flickorna från resan knäppt...

så lite Italien kan ni minsann få se

Så här ser t ex Italien ut från ovan:


Det här är delar av huset vi hyrde:


Söt katt som bodde på gården (vi har typ 100 bilder på kattungarna, ja vi har ju inte såna i Sverige så man får ju passa på att fota när man ser såna exotiska djur som en katt ! )



Så här ser det ut när jag och M kör bil i lilla byn:


Så här såg omgivningarna ut från vårt lilla hus, vi bodde precis brevid ett litet naturreservat



Mera bilder på grannskapet


Bilder på vägen ner från lilla huset... inte Autostrada precis....


En liten fika på lokala bageriet i byn


En söt tant som står och spanar mot flickor som fikar på lokala bageriet i byn


Vår lilla altanplats fast uppifrån


Så om det är nån som funderar över betyget så kommer det här:

Semester i Toscana: 5 plus !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0