Fattig eller ekonomisk....

Jag har följt en blogg om en tjej som gör ett litet expriment och lever på socialbidrag. Idag när jag käkade nudlar för första gången på ungefär 15 år så slog det mig.

Dags att tygla konsumtionsdjävulen i mig...

Så nu har F och jag kommit överens om att from 1 april så ska vi till att börja med klara oss 1 månad på ett helt vanligt svenskt socialbidrag. Ska bli mycket spännande...

F:s första fråga var -men Ellie ska vi åka och storhandla då innan vi börjar eller ?
Icke sa nicke, men lära sig att hushålla med pengar det ska vi !!

Kommentarer
Postat av: Bright

men gud så spännande!..detta kommer jag följa med spänning..lycka till!

2009-03-26 @ 11:31:04
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0