Kristänkande

Jag har kommit in i en ny fas som jag skulle vilja beskriva som en form av kristänkade. Från att ha varit den eviga optimisten har det smygit sig in en liten gubbe i mitt huvud och han tänker KRIS...

Igår hade fastighetsförvaltaren lämnat en lapp och ville att vi skulle ringa. Jag säger direkt till F

- Shit vad har vi gjort nu.... sen börjar jag fundera, vi har inte haft fest på väldigt länge (hjälp har dom samlat ihop en massa klagomål på alla år som vi bott här)
Kan det vara soppåsen som stod utanför porten, tror dom att vi har lämnat den där fast vi inte har det ?
Har dom irriterat sig på att vi har skaffat hund?
Har vi missat städa i tvättstugan ?
Efter att noga analyserat vad som kan tänkas komma upp i samtalet ringer F.

Hmm fastighetsgubben ville visst bara erbjuda oss en plats i garaget istället för uteparkeringen som vi har nu..
Jippie, no more framgrävning när man behöver bilen i snöoväder !!

Misstänker dock att detta är en rökridå för nått form av klagomål.... har dock inte kommit på vad än.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0