Kylarvätska.... va ??

Jag ääälskar bilmekaniker.... jag inte bara generellt jag tror nämligen att alla bilmekisar är av samma skrot och korn. Rediga män !!!

Det bästa med den kategorin män är att dom hjälper gärna en kvinna i nöd ! Så som tex jag själv.
När man har en gammal bil bör man helst kunna i alla fall nått om bilar... så är inte fallet i det här huset.....

Drog upp på Mekonomer igår och såg hjälplös ut... Min bil läcker nämligen som ett såll....

Ut kommer en trivsam liten kille som rycker i sladdar och kollar hål. Sen fick jag köpa med mig en liten blandning för en hundring som jag skulle hälla i en slang i bilen och vips vaps så går den lilla rackarn som ett spjut igen.

I mitt nästa liv får det bli en bilmekaniker !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0