Tjenare sopan - tjenare Ellie

Nu är det officiellt.... JAG ÄR HELT VÄRDELÖS !!!

I några dar har jag försökt eller jag har väl mer tänkt att jag ska säga till hundgubben att vi from april kommer att ha Winston i stan.

Idag var dagen.

Jag satt innan i bilen och tränade lite i huvet på vad jag skulle säga och vilka argument jag eventuellt skulle behöva använda om han skulle ifrågasätta (varför i helvete han nu skulle göra det)

När jag kommer fram hör jag mig själv säga:
-Det är såhär att jag kommer vara bortrest rätt så mycket i april (WHAT???) så då måste jag ha Winston inne i stan eftersom F inte har körkort (det var inte dom här replikerna jag tränat på i bilen)
-okej säger gubben
Men jag ger mig minsann inte utan jag fortsätter med en förklaring/monolog på ungefär 5 minuter om saker jag tyckt funkar bra med honom och blablabla. Sen avslutar jag helvetessamtalet med att säga....
- Men vi får ju se hur det blir i maj, vi kanske kommer tillbaka

SKJUT MIG !!!

Man kan ju också helt enkelt bara säga att from april så kommer vi ha hunden i stan för det funkar bättre för oss (vilket är ganska naturligt eftersom vi nu måste åka 4 mil varje dag för att hämta och lämna hund)
Men nu gjorde jag på ett annat sätt som också går....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderat på... -tack för den här tiden, nu behöver vi inte hunddagis längre... men som sagt ditt sätt funkar ju också.... ser fram emot fler turer till förorten ..i maj!;)Mohhaaha som du brukar skriva...

2009-03-10 @ 21:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0