Winston

Min hund är sjukt rolig ! Mycket roligare än man kan tro...

Idag när jag skulle hämta honom sa hundgubben. Jag tror inte att du behöver ge honom någon middag.....
Han har nämligen ätit upp en halv stekpanna med kroppkakor....

Hela vägen hem satt Winston väldans nöjd i baksätet och slickade sig runt munnen medan jag satt fram och skrattade för mig själv över att jag har skaffat Sveriges mest tålamodskrävande hund.....(i alla fall för hundgubben)

Misstänker dock att det kommer bli ett väldigt springande ut och in hemma ikväll....

Jag är nämligen inte helt säker på att kroppkakor vs hundvalp är en helt lyckad kombination....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du det är bara till att masa sig ur sängen lite tidigare och väcka honom så att han får i sig frukost innan han går till dagis..... Det sägs att frukosten är dagens viktigaste mål:)

vad gör man inte för att tillfredställa sina behov...hund som människa:) k

2009-03-12 @ 07:58:30
URL: http://solbloggmeniblandregnardet.blogg.se/
Postat av: Anders Eliasson

Och jag som bara trodde att hundar åt "Hot Dogs"



http://bloggvarlden.blogspot.com/



(Min elaka, och mer välformulerade sida på nätet som ingen vet om...)

2009-03-12 @ 23:19:52
Postat av: Ellie

Haha okej Anders, jag är ledsen men nu tror jag i alla fall att några vet om den.... : )

2009-03-13 @ 08:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0