Hus

Åh vad skönt att bara få vara ledig en dag sådär mitt i ingenting.

Grillning med småbarnsfamiljerna på schemat. Det blev ett riktigt heldagsprojekt, tur för mig... jag gillar ju heldagsprojekt !

En släng av huslängtan har börjat bita sig fast mitt lilla hjärta.
 
Jag längtar efter en egen liten trädgård att plocka ogräs i på kvällarna, eller en liten farstubro där jag kan sitta och läsa trivsamma små böcker på mornarna.

Men den tiden kommer kanske.... kommer tid kommer råd är väl vad man brukar säga, så jag får väl ha tillit till att det stämmer

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj oj oj, akta dig för vuxenpoäng! Hur blev det med den tänkta flytten till storstan, blev du övertalad och mutad med hund för att stanna kvar?



Kanske är det läge med hus för att du inte ska försöka krypa ner hit till stora stan trots allt?



Skönt att allt är bra med dig i alla fall, alltid lika kul att läsa din blogg!



/U

2009-05-23 @ 15:25:48
URL: http://norpanulrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0