Steghysteri...

På jobbet har det införts en stegtävling, eller förresten inte bara en... Det tävlas till höger och vänster skulle jag vilja påstå.

Från och med i natt tävlar även min lilla arbetsgrupp.

Min vana trogen blir jag ju alltid lite uppspelt då det ska tävlas, då vi som sagt tävlar i lag har jag hela dagen hetsat sportkillarna i mitt lag vikten av denna tävling....
Jag fungerar ju i vanlig ordning på det viset att jag är bättre på att få andra att göra saker än att göra dom själv.

Det är därför har jag kommit på strategin att berömma dom som tusan så att dom presterar som bara den....

helt dum är jag inte....

Tack gode gud för att jag har hund för då är jag ju tvingad att promenera, jag har bestämt mig för 10 000 steg om dan men utöver det så ligger jag lågt och har tillit till sportisarna....

Det är väl det som kallas teamwork ?

Kommentarer
Postat av: Bright

en nervrotisk polare till mig skulle ta hem storvinsten på deras gångtävling på jobbet..hon var ute dygnet runt...gick 40.000 steg per dag.. och vad hände på dagen då dom skulle dela ut priset?..joo dom lottade ut första priset..haha.. hon fick inget pris..haha.. snok! Kontentan..ta fan inte ut dig i onödan..;)

2009-05-05 @ 07:47:32
URL: http://www.metrobloggen.se/bright
Postat av: Ellie

Hahaha det är ju nått sånt där man är rädd för... ;) Jag lever efter din paroll, det är lugnast så.....

2009-05-05 @ 07:57:57
Postat av: a-s

beach 2009... ;)

2009-05-05 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0