PUH

Vilken dag, jag har gått från att vara stora morran till att bli fromm som ett lamm. (From stavas det kanske....) Däremellan har jag skrattat lite och varit en smula gråtfärdig. Det är inte klokt vilket känsloregister jag går runt och bär på här hemma, helt ovetandes! Skulle det finnas OS i kansosamhet så skulle det kunna tänkas att jag platsar i landslaget !

Jag har förövrigt gjort en väldigt intressant upptäckt idag vad det gäller mig själv. Jag blir nervös av nevösa människor och de mina vänner kan jag meddela kan få oväntade konsekvenser. Förutom konsekvenserna skapas även ett moment 22 för ju mer personen mitt emot blir stressad, desto mer nervös blir jag, detta leder till att han blir ännu mer nervös och jag blir ännu mer stressad. Måste dock komma på nån form av strategi för att komma över detta, annars kommer jag ha en rätt jobbig arbetssituation framför mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0