Den lilla snäckan

Sådär ja, nu har jag lärt mig hur man handskas med bilbesiktningen.

Man måste ju tvätta bilen innan !!


Har inte åtgärdat ett skit från förra gången förutom att jag åkte in och tvättade bilen och vips vaps så var allt perfekt och bilen var i toppskick...

Märkligt men sant !

Ironiskt nog så startade inte bilen när jag skulle därifrån utan jag fick sitta och gnugga som en dåre för att hosta igång bilen och sen formligen studsade jag och lilla opeln därifrån.
I ett moln av svart rök.

Men men ibland ska man väl ha lite tur också..... MItt goda karma verkar hålla i sig...

Kommentarer
Postat av: anna

man får hoppas att inte bilbeskitningen läser din blogg:)

2010-04-16 @ 13:47:23
URL: http://annawashere.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0