När jag tänker på döden....

Igår tänkte jag på döden i flera timmar.

När jag tänker på döden så tänker jag alltid strukturtankar.

Jag tänker på hur det blir när jag ska dö. Vem som ska få vad, vilka kommer att komma på min begravning, kommer dom då sitta där och veta att jag älskade dom och att var och en av dom har bidragit med olika saker i mitt liv? hur länge kommmer barnen runt omkring mig veta att jag har funnits? Kommer dom att överhuvutaget komma ihåg att det fanns en rörig liten tant i deras liv? Sen funderar jag också på hur jag ska lösa vissa praktiska saker som jag vill ha löst innan jag dör.

När jag tänker på att jag ska dö så tänker jag alltid att jag vet det ganska långt innan så att jag hinner förbereda mig och göra klart allt jag måste göra klart.

Ibland tar det mig flera timmar att planera allt och så ändrar jag mig lite eftersom, så att jag är säker på att allt blir rätt. Sen tänker jag att det kanske är konstigt att jag tänker på saker som är helt utom min kontroll....

Men sen kommer jag oftast på att det hjälps inte att det kanske är konstigt, jag måste tänka på det i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0