Skam

Min hund befinner sig i skam.
Det är mitt fel....så jag befinner mig också i skam.

Grejen är den att Winston kan typ inte stänga sina öron, ja eller hur man nu ska förklara. Vilket gör att när det blåser så här mycket så får han ont. Jag kom i samråd med hunddagistanten fram till att han borde ha något över öronen så att han inte skadar dessa.

Lösningen fick bli en lila benvärmare som jag hittade hemma.

Winson ser ut som en korsning mellan ET när han satt i cykelkorgen och en gammal rysk tant.

Han skäms.....

Kommentarer
Postat av: a-s

skammen kan vara brännande het så då lär han ju inte frysa iaf ;)

2010-01-28 @ 14:24:29
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com
Postat av: Ellie

Haha exakt, det är det som är så finurligt... Han gör som Lundin och går bakom mig med tassen på axeln hehe

2010-01-28 @ 15:11:43
Postat av: Jessica

Det låter minsann som en stilig syn det:-) Men praktiskt!

2010-02-02 @ 19:47:32
URL: http://www.bolltokig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0