Besök hos min älskling

Vissa människor har personliga bankmän, tränare, shoppers.... Inte jag, jag har däremot en personlig bilmek. 
Nu är han ju inte så personlig att jag bara behöver betala halva priser, eller att han gör jobbet svart. 

Nä han är så personlig så att när jag kommer så säger han jaha vad är det den här gången då.

Ja kära bilmek den här gången är det så att bilen kan inte gå på tomgång utan varje gång jag måste sakta ner, såsom vi samtliga korsningar, saktgående trafik och exempelvis rondeller så dör bilen.

Utöver detta lilla dilemma så blir bilen aldrig varm utan jag kan väl köra en sisådär 5 mil utan att motorpekaren (eller vad den nu kan tänkas kallas) ens kommer upp på den nivån att motorn är typ ljummen..

Man kan ju i och för sig se att det skett vissa framsteg eftersom tidigare gick ju motorn stup i kvarten upp på rött så man fick öppna huven och hälla i litervis med vatten och då föredrar jag faktiskt att den är kall !

Nu ska jag försöka affirmera här hela morgonen. Dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget, dethärkostarnästaninget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0