Knyppling på hög nivå

Idag blev jag påmind av Bright om när jag gick på mellan- eller alterternativt högstadiet... ja shit det var nog högstadiet och jag hade bestämt mig för att lära mig att knyppla.

Hur eller varifrån jag fått denna brillianta ide har jag ingen aning om.....men jag fick komma till syfröken varje onsdag efter skoltid med en gigantisk knyppelkudde (eller vad det nu kan tänkas heta) för att lära mig hur man med hjälp av en jävla massa spolar och trådar gjorde små spetsar.

SÅ konstigt ...

Vissa saker med mig förvånar mig fortfarande !

Kommentarer
Postat av: Bright

har du kvar nått resultat av alla onsdagarna då?...bildbevis på bloggen krävs..;)

2010-03-17 @ 11:12:10
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0