Run Forrest Run

Okej, håll i er i stolarna.... men jag tror att jag ska springa tjejmilen....

Ekenberg och jag har ju haft detta som ett stående skämt i åratal, som därför har jag lagt till frasen "tror jag ska".
När jag pratar med min träningsfaschist till syrra så säger jag att jag ska !

Jag har hittat ett träningsprogram på 20 (!!) veckor för klena och otränade satar som jag själv.
Igår var jag ute och rekade sträckan och idag smäller det.
Ja alltså med första träningspasset.

Jag vill dock redan nu lägga in en reservation för att motivationslusten eventuellt kan upphöra och med det även projektet....men just nu är jag sjukt taggad och har redan börjat visualisera de mest fantastiska syner.

Ja av mig själv alltså löpandes på stranden i slowmo....

Kommentarer
Postat av: a-s

I smyg för mig också vad jag förstår då det delas här före det delas med mig....hmmm..

-jaha och vad är du ute och gör då...

-jorda så att hmm nä men nu måste jag kila vidare...



smygträning u said smyg träning it is!

slowmo here i come...too... med eller utan daller det återstår att se hahaha

2010-03-23 @ 13:34:55
URL: http://www.ekenbergskan.wordpress.com
Postat av: Bright

shit så lovande!..:) lycka till...skälv är jag sämst på att springa men så fort våren kommer på allvar kommer jag åxå på allvar:)Kanske springer jag blodomloppet, 5 km i juni..:)

2010-03-23 @ 16:34:47
URL: http://metrobloggen.se/bright

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0