Weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Packar, tänker och packar lite till.
Känner mig en smula orolig över om jag kommer fixa att gå gå gå flera mil om dan med ryggsäcken på.

Jag har liksom varit rätt laidback inför min lilla pilgrimsvandring tills igår när jag började lästa på lite om rutten.

Dag1 är nästan 3 mil. 3 mil utan packning fine, 3 mil med packning hjälp.

Hade det varit så att det fanns nån by eller så mellan steg 1 och 2 hade jag varit lugn som en filbunke, men här finns ingenting förutom natur. så vare sig jag bryter ihop eller inte så måste jag knata dom 3 milen för att ha nånstans att sova....

Wish med luck !!

Här är i alla fall byn/stället vi ska bo på första natten


Kommentarer
Postat av: A

wow ellie, vilken grej! ska du åka själv??? kul!

2011-04-25 @ 08:37:35
URL: http://annawashere.wordpress.com
Postat av: Ellie

Nix, syrran ska mä så ensam blir jag inte. Fast jag tror faktiskt att det går hur bra som helst att åka själv jag får känslan av att man möter människor hela tiden och promenerar lite ihop och käkar middagar tillsammans :)

2011-04-26 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0