Jag glömde...

Hahah jag glömde den roligaste bilden av dom alla..... eller egentligen är det ett helt bildspel men det är lite för långt för att lägga upp.
Syrran hade nämligen en jävligt intressant teori som gick ut på att om man hade typ 100 blåsor på fötterna och hade jäkligt ont så kändes det bättre om man gick supersnabbt.

Utöver att hon gick som att körde nån form av robotdans så hade hon som nått litet mantra hon gick och malde på medan hon gick/sprang... synen av detta var så hysteriskt rolig !
folk trodde ju att hon led av nån form av sinnesjukdom men eftersom hon gick så långt före mig så brydde jag mig inte så mycket om vad folk trodde.....
det var ju i alla fall ingen som på nått sätt kunde koppla ihop henne med mig....



Här är en fin liten bild på hennes framfart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0