Eller, jo det är klart jag behöver.....

Jag har bestämt mig för att jag vill köpa en ny mobil, jag har haft min ganska länge så jag skulle vilja ha en med en bättre kamera.

Egentligen är det totalt idiotiskt eftersom jag har en fungerande mobil och det kostar bara en massa onödig pengar som jag kan lägga på nått vettigare... men jag vill jag vill jag vill !

Jag har ju redan en kamera, men eftersom den är ganska stor tar man ju bara med sig den när man vet att man ska fota....
En mobil däremot har man ju med sig jämnt och det är ju då man kan de mest fantastiska vardagsbilderna,

Jag har ju bestämt mig för att detta ska bli en bildblogg och då måste jag ju såklart ha en bra kameramobil !

Har funderat om det kanske kan gå under kategorin julklapp till mig själv...

Men det borde det ju, klart man ska unna sig en present så här i juletid....

Jag har ju redan fått (eller ja kanske inte direkt fått, jag har ju inte precis träffat honom) en pensionär så jag är tveksam på att tomten även kommer med en mobil.

Ibland bara måste man ta saken i egna händer, det flesta kostnärer lever faktiskt rätt fattigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0