Det finns en anledning till att man inte läser allt

En av mina kamrater arbetar med att korrekturläsa böcker. Inte vilka böcker som helst utan den typen av pocketböcker man kan köpa i kassan på t ex Hemköp. Jag antar att det är böcker som gemene man benämner som tantsnusk. Jag har själv aldrig haft lyckan att bekanta mig närmare med dessa böcker och efter ett lösrykt citat känner jag mig lika glad för det... Håll i er för här kommer det:

"Hon tittade ner på hans bultande kärleksstång"

Jag vet inte vad man ska säga, men hur kommer dom på allt dom små författarna ?

kärleksstån *fnys*

Kommentarer
Postat av: mumari

'asgarvar' kan man använda det ordet om man ska prata dirty utan att bli utskrattad? :D

2008-06-07 @ 15:55:21
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0