Världens finaste skatter.....

Måste lägga in 2 bilder från semestern också på min älskade små syskonbarn.

Världens finaste ungar !

Ibland när jag tittar på när dom sitter och påtar på för sig själva så tycker jag att dom är 2 mirakel, så små och så perfekta. Jag känner mig så otroligt priviligerad över att få vara en del i deras liv och att dom två små rackarna kan väcka upp så otroligt mycket kärlek i mitt lilla hjärta

Jag önskar att dom aldrig blir stora utan att dom alltid är i åldern då barn tror att när man blundar så syns man inte.

Eller i åldern där dom kan räkna ut roliga saker som  E tex räknade ut under semester. F:s mamma är ofta hundvakt till Moa (deras hund). När vi pratade om att C är F:s mamma kom E ganska snabbt fram till att F är Moas lillebror (hon vet ju att Moa är en ganska gammal hund så det är klart att F är hennes lillebror)

Varför glömmer man bort såna självklarheter när man blir äldre ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0